حالت شب
منو
موضوعات
تبلیغات دانشمند شرکت توسعه فناوری اطلاعت زربین
تبلیغات دانشمند شرکت توسعه فناوری اطلاعت زربین

10 دقیقه طلایی آرامش

how to build confidence through meditation

اندازه فونت:

مراقبه ذهن یا همان مدیتیشن تمرینی برای توجه بیشتر به زمان حاضر است و دو برابر بیشتر استرس را به نسبت حضور در فضاهای سرسبز کاهش می‌دهد.

به گزارش دانشمندآنلاین به نقل از تلگراف، تمرین و مراقبه ذهن در سال‌های اخیر بسیار متداول شده است و افراد زیادی برای کاهش استرس به مدیتیشن روی آورده‌اند.

طبق تحقیق هشت هفته‌ای که توسط بی بی سی و دانشگاه وستمینستر با  نام برنامه Trust me I’m a Doctor انجام شد، نشان داد که مدیتیشن بهتر از یوگا و حضور در فضاهای سرسبز به آرامش افراد کمک می‌کند.

در این آزمایش 68 نفر تست شدند که یک سوم آنها هر شنبه به فضای سرسبز می‌رفتند و گروه بعدی هر هفته در جلسات یوگا شرکت می‌کردند. گروه آخر هم 10 دقیقه در روز به تمرین مراقبه ذهن می‌پرداختند.

میزان استرس همه این افراد مورد بررسی قرار گرفت. افرادی که به مدیتیشن می‌پرداختند از بقیه افراد آرامش بیشتری کسب کرده بودند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

تلگرام گوگل پلاس لینکدین